Monday, April 05, 2010

My enjoyable weekend~~

since Friday~~~
after the Good Friday Service,
i stayed over at Stephanie and Jenni's place~~
we were having camwhore session with
Stephanie, Jerry, Nelson, Flecher, me and especially Jenni and Shirley~~~~~
LOL...
it was fun though~~
we kept laughing the whole time~~

至于星期六
我很享受和大家团契的时光~
每一组都有呈现节目
而且
都做得很棒!!
特别是那个戏剧~~
他们好有创意~~
他们把耶稣被钉十字架到祂复活演绎了出来,
很搞笑,但是却很有意思~~
当我看到耶稣背着十字架上各各他山的那一幕,
许多人都在笑
包括我
但是,突然我就想到~~
“耶稣当时在走着这条充满痛苦的道路时,当时的人岂不是也在笑吗??”
我们现在这样笑,那不是也像当时的人一样吗???
我就不笑了,觉得有点内疚~~~
还有当天晚上,
有很多弟兄姐妹分享了他们生命的见证
每个都很感人哦~~
感谢神,让我透过他们的分享和戏剧。。
让我想到我是多么的有福气的~~~
虽然有时发生的事,我们很难明白神的旨意,
可是,还是要时时顺服祂的旨意。。。
回想起来,我还没有做到一个基督徒该做到的责任~~
我还有很多很多不足的地方~~
之后还有好多好多好吃的deSsert~~~
大家都好会做哦~~~

During Easter Day~~
i went to church as usual....
and really like what Rev. Wong preached...
very helpful~~~
Everyone received an Easter egg which symbolizes New life~~
that night i also had a great time with some church friends which were dining at J&S's place..
and tiring~~~

Today we went to Williamstown, Museum ( sort of science center), st. Kilda beach...
quite fun though~~~
but again~~~
Very TiRinG~~~~~~~~~~
i guess i will be heading to bed soon...
good night!!!!

0 comments:

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | Best Buy Printable Coupons